Jom Memeriahkan Lagi Geng Blogger

Tuesday, June 22, 2010

JOM JADI BOSS GENG!!

Asslamualaikum pelawt blog semua..u'all mesti penah terfikir dan ada pasang cita2 nak jadi boss kan..??hohoh...

kalau ya,bagusla..sampai bila kita nak kayakan boss kita,u'all kerja penat2 tapi dapat hasil ciput jer..walaupun dah kerja bertahun2 tapi gaji tak naik..owh sedihnya..tapi alhamdulillah anda cari rezeki yang halal..tapi u'all mesti merungut dengan gaji tak seberapa..sbb duit gaji anda habis bayar hutang!!owh lagi la sedih..tidak mahukah anda tambah pendapatan anda supaya gaji anda,anda boleh buat saving tanpa sentuh sikit pun..itu yang sepatutnya jadi pada anda yang dah lama berkerja..betul x??

tepuk dada tanya diri anda betul ke x??:)
hari ni saya nak ajar u'all cara tambah duit poket u'all..sebulan seratus pun okkan..??hoho..jangan risau percuma jer..Dengan menyertai progrem PPL..
tak tahu PPL tu ape??xpe saya terang pada u'all..

PPL=adalah komisyen berdasarkan downlod,yang mana pemilik website akan memberikan komisyen pada u'all setelah ada orang mendownlod melalui link u'll,u'll hanya promosikan link anda pada orang,ada orang downlod anda terima komisyen..mudahkan??hohoh,mcmne nak dapatkan link ni??

owh saya juga akan tunjukkan..baru2 ni seorang INTERNET MARKETING iaitu bro Suthan M telah membuka satu progrem PPL jomjadiBoss,yang mana beliau menawarkan komisyen pling terbesar sekali buat masa ni,iatu RM 3.10 perdownlod..ya ini peluang besar anda menjana pendapatan pertama melalui internet..bro suthan M juga ada menawarkan hadiah yang istimewa untuk u'll..
jom kita terjah apa hadiah istimewa tu..



Informasi Program PPL JomJadiBoss.com Yang Anda Harus Tahu !!
JomJadiBoss.com merupakan Program PPL #1 Malaysia yang dikendalikan oleh syarikat Ideasia Consultancy milik sepenuhnya oleh pakar perniagaan internet Malaysia, Suthan M.
Target Program PPL ini ialah untuk mendapatkan 100,000 Leads
Rakyat Malaysia yang ingin memulakan perniagaan internet mereka!
Program PPL ini menjurus kepada membimbing rakyat Malaysia untuk memulakan perniagaan internet berasaskan infoproduk untuk jualan di pasaran tempatan dan juga global. Terdapat beberapa video yang telah disediakan dimana subscriber akan diajar idea, pendekatan, rahsia dan juga tips tips lain untuk mereka memulakan perniagaan berasaskan setup infoproduk mereka yang pertama.
Pendek kata, objektif program JomJadiBoss.com ialah untuk memberikan kesedaran kepada rakyat Malaysia untuk menjadi usahawan internet dan membimbing mereka secara percuma dengan idea idea untuk memulakan perniagaan internet mereka.

Insentif Menarik Untuk Anda !!
Komisen tetap untuk Program PPL JomJadiBoss.com ialah RM0.50 untuk setiap subscriber yang anda refer kepada kami. Disini, mereka hanya perlu mendaftar di laman web utama kami dan "confirmkan" (VERIFY EMAIL) dan anda akan mendapat komisen tetap RM0.50 setiap satu "Confirmed Subscriber"*
Bonus tambahan percuma RM250 akan dibayar serta merta untuk setiap rakan JV yang berjaya mencapai 2500 leads dibawah link mereka. Bonus ini akan dibayar serta merta ke akaun pilihan anda, dan anda akan meraih RM250 lagi apabila mencapai 5000 lead, 7500 leads, dan seumpamanya. Ini merupakan insentif tambahan untuk anda :-)

Hadiah Menarik Untuk Anda !!
Kami juga akan menyediakan hadiah jualan kepada rakan JV kami yang membantu mempromosikan program JomJadiBoss.com . Insentif ini ialah untuk menggalakkan penyertaan IM Malaysia dan juga memberi ganjaran kepada rakan JV dan agen affiliate kami yang membantu dalam promosi program ini.
TOP affiliate #1 apabila mencapai kuota dibawah akan mendapat
Pada 10,000 leads subscriber pertama : #1 Top Affiliate akan memenangi RM 1000 Tunai
Pada 20,000 leads subscriber pertama : #1 Top Affiliate akan memenangi RM 1200 Tunai
Pada 30,000 leads subscriber pertama : #1 Top Affiliate akan memenangi RM 1400 Tunai
Pada 40,000 leads subscriber pertama : #1 Top Affiliate akan memenangi RM 1600 Tunai
Pada 50,000 leads subscriber pertama : #1 Top Affiliate akan memenangi RM 1800 Tunai
Pada 60,000 leads subscriber pertama : #1 Top Affiliate akan memenangi RM 2000 Tunai
Pada 70,000 leads subscriber pertama : #1 Top Affiliate akan memenangi RM 2200 Tunai
Pada 80,000 leads subscriber pertama : #1 Top Affiliate akan memenangi RM 2500 Tunai
Pada 90,000 leads subscriber pertama : #1 Top Affiliate akan memenangi RM 2700 Tunai
Pada 100,000 leads subscriber pertama : #1 Top Affiliate akan memenangi RM 3000 Tunai
Semua rakan JV /Agen affiliate kami boleh melihat paparan "leaderboard" didalam panel admin affiliate anda. Rakan JV atau agen afiliate yang menduduki tangga #1 "leaderboard" sewaktu program ini mendapat 10,000, 20,000, 30,000 (dan seterusnya) leads akan memenangi hadiah diatas secara automatik.

Bonus PPL Menarik Setiap Bulan!!
Setiap bulan pada kitaran tarikh 21hb 10pagi, komisen RM0.50 akan dinaikkan ke RM3.10 untuk 500 lead pertama untuk bulan itu (Maksimum Payout RM1500.00) . Selepas itu, ianya akan dikembalikan kepada payout biasa sehabisnya kuota 500 lead pertama untuk bulan itu.
Bonus tambahan ini akan dikreditkan ke akaun rakan JV/ Agen Affiliate yang membawa 500 lead pertama untuk bulan itu seperti biasa.

Terma Dan Syarat JomJadiBoss.com !!
1. Program PPL ini terbuka kepada semua IM tempatan kecuali kakitangan, rakan perniaagan direct dan ahli keluarga terdekat Ideasia Consultancy.
2. Program ini berlangsung untuk target leads: 100,000 orang subscriber dan/atau tempoh 1 tahun dari tarikh permulaan (21hb June 2010- 20hb June 2011) . Program ini boleh dilanjutkan/dipendekkan mengikut budi bicara syarikat Ideasia Consultancy.
3. Rakan JV dan agen affiliate kami boleh merefer seberapa banyak subscriber ke Program PPL ini, asalkan subscriber yang datang merupakan orang unik sebenar yang mendaftar dibawah link anda. * Kami akan membuat pemeriksaan/ audit untuk setiap akaun dan sekiranya kami mendapati sebarang keraguan kesahihan subscriber anda melalui IP checking dan/atau email bounce rates, kami berhak membatalkan subscriber tersebut atau membatalkan akaun dan payout anda terus tanpa sebarang budi bicara.
4. Pihak penganjur berhak untuk mencetak atau mempamerkan maklumat serta gambar penyertaan untuk sebarang tujuan pengiklanan dan promosi, atau mengumumkan nama pemenang dalam media cetak mahupun elektronik untuk tujuan yang berkaitan.
5. Payout minimum ialah 20 leads. Tutup buku pengiraan payout ialah pada 20hb setiap kitaran bulan dan pembayaran komisen akan dibuat pada 27hb/28hb setiap kitaran bulan.
6. Semua keputusan berkenaan Program PPL ini adalah muktamad. Sebarang rayuan bagi membatalkan keputusan tidak akan dilayan sama sekali.

u'all berminat??jom bertindak geng!!
jom sertai KAT SINI JER.. 

0 comments:

Post a Comment